minibiranne Ravzam30 Doğumdan sonra kullandım epey etkili ama çok uzun süre kullanmamak gerekiyormuş etkisini yitiriyormuş. 5 -10 gün demişti doktorum
Ravzam30 Derin17 evet doktor verdı supersınız ya ben bırde farkettımkı kabızdan çok gaz yapmasınını da arttırdı daha ıyı yapıyor,bıde sız nekadar ölçek verdınız
minibiranne Ravzam30 günde toplam 45 ml içtim 30 Bi 15 Bi içtim ilk zman ishal yaptı sonradan etkisi geçti
EslinaMoms Emir123ali yok sorun değil gebeliğimde de kabız olduğum için döküntü çekmeyim diye verdi doktor emziriyorum kızımı bi sıkıntı yok çok şükür