Merhaba bem Lansinoh elektrikli süt pompası aldım. Ara sıra sağım yapıyorum gayet memnunum fakat bazen fırsatım olmuyor. Mochinin ve Lansinohun süt toplayıcısı var bebeği emzirirkende diğer göğse takıp sütün sağımını sağlayabiliyorsunuz . Aranızda bunu kullanan ve memnun kalan var mı? Alıp almama konusunda tereddütlerim var acaba boşa masraf yapar mıyım?