Merhaba güzel anneler 🌺 6,5 aylık kızım var, sizler bu aylarda nasıl beslenme düzeni oluşturuyorsunuz merak ediyorum. Günüm mama hazırlamakla geçiyor çoğunu da kusuyor, fazla mi veriyorum diye düşünmeye başladım. Ek gıda öğünlerini hangi saatlerde ne miktarlarda veriyorsunuz? Mama ya da anne sütünü ve suyu günde kaç kere kaç CC veriyorsunuz, kabaca bahsederseniz çok sevinirim. 💐