Hepimom İlk ay anne sutunun yaramadigini merak ediyorum, kilo alimiyla anlasilir denmisti. Siz ilk ay kac kere gittiniz? Ben sadece ilk hafta gittim dogum kilosunu yakalamisti, sonra hic gitmeidk. simdi 20 gunluguz, sizce gidilmeli mi?
mysweetbaby Hepimom sarılık yüzünden her Allahın günü hastanedeydik.doktor gerekli görüp çağırmadıysa gitmenize gerek yok bence
dozturkgol Hepimom sağlık ocağından 15 günlükken kontrole çağarıyorlar kilo alımı yerindeyse gitmenize gerek yok sizi çağarmadılarmı? Çoçuk doktoruna gitmeme gerek varmı diye sormuştum kilo alımı iyi durumu iyi gözüküyor sarılık olarak gitmenize gerek yok dediler 1 aylıkken gidicez