Alpcan Öncelikle herkese merhaba.. Rota virüs aşımızın 1. Dozunu yaptırdık. 18 inden sonra fiyatının düştüğü söylendi birçok kişi arayip bulamadı vs. Bende eczacı arkadaşımı aradım bugün Rotarix in fiyatını öğrenmek için.. Depoları arayıp dönüş yaptı "buldum fiyatı 215 tl" dedi. Fiyatının 71 tl'ye düştüğünü yarısını devletin karşıladığını söyledim. "Ucuza bulursan kesinlikle alma rotarix aşısının sahtesi çıkarılmış şuan depolarda da sayılı var bütün aşılar toplatılmış" dedi. Lütfen daha dikkatli olun.
Esrasuleymanoglu Alpcan bunu da yaptılarsa vay halimize,sahte aşı niye? Bu kadar mı ucuz canımız? Nasıl bu ucuz aşı insanlara kolayca ulaşabiliyor.Dünya artık gerçekten de çok kötü bir hal aldı yazık valla
Zeynebinannesi Alpcan sahte birseyı satamaz.. ilaç takip sistemınde kayıtlı oluyor hersey.. benımde eczacı arkadsım rotarix (2 doz) 71 tl düştü.. ama yeni çıkan form rotateq tek doz yapılıyor artık ve fıyatı 215 tl dedı Allah evlatlarımızı korusun 🙏🏻🙏🏻
Alpcan DenizRuya [bilinmeyen] Sizi telaşlandırmak istemem ama arkadaşımın söylediği bu. Birkaç depoyu arayıp sordu. Rabbim evlatlarmızı korusun 🙏
Alpcan Esrasuleymanoglu kesinlikle öyle. Sinirlerim bozuldu. Parası mühim değil ama canımızı kimlere emanet ediyoruz şimdi güvenip nasıl yaptrcam...
DenizRuya Alpcan En iyisi ben bunun araştırmasını yapayım teşekkür ederim Amiin Allah'ım bütün evlatları korusun
Alpcan Zeynebinannesi Bende öyle düşündüm ama ne biliyim günümüzde sahtekarlığın birçok örneği var. İnşallah öyledir 💙