Defnesngr 3 aylık bebeğim hala siklikon uçla emiyor. Ama bırakmak istiyorum. Bildiğiniz yöntemler varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Akinbebek Defnesngr Ben 🙋♀️ 2 aylıkken bıraktı. Arada cıkarıp göğsümü veriyodum bir iki çekip aglıyodu öyle öyle alıştı ya da büyüdükçe çenesi kuvvetlendi göğsümü daha rahat tutmaya basladı bilemiyorum 🤷♀️ ama silikon zor gercekten inşAllah en kısa sürede sizde bırakırsınız
Papatyaa_ Defnesngr benim de meme ucunu tutmuyordu büyükler derdi ki meme ucuna hafif bal değdir meme ucunu tutar, ama benim bebiş daha bir haftalık olduğu için güvenmedim bal ağır gelir vücuduna diye. senin Bebiş 3 aylık damak tadı daha zengin işe yarar belki..
YoncAseL Defnesngr Çarşamba günü Doğum yaptım Pazar sabahı bıraktırdım ucu uykuluyken önce silikon uçla verip göğsümün ucu çıkınca çıkarıp normal emzirdim çok şükür hemen alıştı bizim şansımıza sanırım çünkü 2 yaşına kadar o şekilde emziren de var etrafımda biraz sabır gerekiyo göğsünüzün ucuna bişey sürmeyin bu defa o tadı ister ayrıca bildiğim kadarıyla bal 1 yaşına kadar yasak bebeklere doktorunuza danışmadan vermeyin 🤗
Tugansibel21 Defnesngr benimde yeni doğandı bir haftalık fln olmuştu meme uçlarım hafif vardı. silikon meme ucuyla emziriyordum sonra bir baktım meme uçlarım çıktı artk onunla vermedim bıraktım maşşallah bir güzelde emiyor mememi gerek duymadık artk. Emzirdiğinde silikon başlığı takma memeni ver alışır hemen cnm
Kusannesi Defnesngr ben dışarı çıktığım bi gün unuttum silikon uçları allahım dünyam başıma yıkıldı oglumda acıktı tabi onsuz asla almıyor. Sonra nereye kadar belki bu vesile oldu dedim göğüsümü elimle makas yapıp ağzına zorla soktum emmeye başladı. Sonra gece falan istedi tabi ama vermedim yada taktım göğüsüme o göğüsümü alınca hemen çıkartıp göğüsümü ağzına tıktım geri. Öyle bıraktı 2 günde
Defnesngr Sanırım yenidoğanken daha kolay bırakmak ben ilk ayın sonundan beri uğraşıyorum dediğiniz şeyleri yapıyorum ama kesinlikle almıyor direniyor ağlıyor kafasını ayaklarını attırıyor. Dışarı bile çıkamıyorum doğru düzgün silikonu bile tuttururken ağlıyo