Kızlar benim de çok dökülüyo 5 aylık oldu bebeğim 2 haftadır bi karışım yapıyorum sanki iyi geliyo gibi en azından artık sadece banyoda ve tararken dökülüyo önceden elimi her attığımda yumak yumak saç gelirdi belki 1 ayda tamamen yarar işe yaptıklarımı söyleyeyim deneyin siz de. Haftada bir cumartesi bemiks, evigen, bepanthen serumlarından birer tane 1 tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı, ve 1 tatlı kaşığı badem yağıyla karıştırıp sürüyorum 2 saat falan kalıyor sonra duş alıyorum ama hem çok pis koktuğu için hem de işe yaradığını düşündüğüm için ertesi gün yani pazar günü de urban markasının peeling şampuanı var biotin ve kafein içeren onu kullanıyorum. 2 haftadır bu rutini yaptım cumartesi ve pazar dediğim gibi şimdiden azaldı sanki dökülme. Haftaiçi duş aldığımda da yine urbanın o biotinli serisini kullanıyorm şampuan, saç kremi ve tonik