Oykutosum Erroerto benim kızım 3 ayın sonunda su vermiyordum şu sıcaklarda aşırı terlemeye başladı ve çiş yapmamaya başladı. 2 3 gündür su veriyorum ve çişimiz normale döndü şükür. Benc2 şu sıcaklarda verilmeli
Ozge_omer Erroerto bence verin benimki 4 ay 11 günlük ben veriyorum su biberonumuz var içiyor lıkır lıkır ama mama yiyo diye su veriyorum anne sütü alsa yine 3 kasık verirdim sanırım
Fundafatma Erroerto kızım 3aylik olacak yarın sadece mama yiyor ve her mamanın arkasina 3.4cay kaisgi su veriyorum