Deletedmom0900 ben 5 ay prima kullandim cok memnundum tavsiye bile ettim sorana ama arkadasim primayi onermedi onunda kizi vardi icinde bi madde varmış hatta ondan pişik yapmiyo dedi instagramda mühendisoglu diye bi sayfa var orda da önerilmiyo prima yildizlar listesinde yok bende slepy aldım başta memnun değildim çok sızdırma yapiyodu meğer dış dönemi aşırı sıvı kaka yapiyo ondanmış şu an sızdırma ve pişik yapmiyo