Anneler kızım 10 aylık bir yerlerden tutunup kalkıyor hatta yürümeye bile hevesli ama ben kollarindan tutup yurutunce parmak uçlarına basıyor çevremde bir yaşı geçkin kız çocuk var ve hala parmak uçlarında yürürken gördüm ondan aklıma takildi kiziminkide küçük olduğu için normal mı acaba böyle olması tabanlarına ne zamna basıp yürür acaba ilk bebeğim tercrubeli anneleri bekliyorum posta çok teşekkürler