petek-badee Bir arkadasm soruyor denemek için almış. Şuan yemis baya ama kalmıs yarına bırakamıyor galiba değil mi?
Prensannesiyimm petek-badee kapağını açtıktan sonra buzlabin da 24 saatte tüketebilir üstünde de yazıyor zaten biz bugün bitirdik