Meva_ Mathison dus yaptiramadim aşıdan sonra 3 gün yıkamayın dedikleri için. Alnını eklem yerlerini siliyrm sık sık.
Mathison Meva_ Doğruuuu verem aşısı da oldunuz siz o zaman, koluna değdirmeden yapabilirsiniz. Ama koluna asla su değmemeli
Meva_ Mathison Aynen canm riske girmedim o yuzden yıkamadım sildim vücudunu sürekli nemli bez koyuyorum
Reynizz Arkadaşlar bebeklerin ateşi normaldede yüksek oluyor büyük insanlara göre benim bebeğimin hep 37 lerde 38 lerdeyse korkulabilir ateşten