SinemYekta Bugun 4 aylık olan oglum sol elini emiyor sadece hareket olarak iki eli esit ama sımdı internette baktgmda bazı doktorlar solak olablır demıs bazıları erken demıs sizde durum ne acaba ?
deletedmom01 SinemYekta Benimde oğlum elini emmeye başladığından beri sol elini emiyor ben onunla bi alakası olduğunu düşünmüyorum ama
Reckless SinemYekta sanmıyorum. İlk 6 ayda kızım sürekli oyuncakları sol eliyle tutardı ama şimdi ikisinide kullanıyor 🤷♀️
SinemYekta Reckless o dönemde doktorunuz sorun dedımı bunun ıcın ben sadece sol elını emmesıne cok uzulıorm
Reckless SinemYekta açıkcası sorun olacağını düşünmedim ben sormadım o yüzden doktora.. Solaklar daha zeki olurmuş dedim solak oluversin ne olacak 😁 Üzülecek birşey yok ya şu an için onu kontrol etmeyi öğrenmiştir ötekinede sıra gelir :))
SinemYekta Reckless 1 yasına kadar el tercihi etmezlermıs bebekler ondan sıkıntı yapıyorum belkı benım oglumda sizinkı gibi o aylarda ikisinide emer ellerini😂