Dün diş mi diye post açmıştım çok belli olmasına rağmen emin olamamıştım, bugün birtanesi patlamış diğeri damağa iyice dayanmış oda yakındır heralde🎊 sorum şu yapmam gereken bir şey var mı forumda jel okumuştum sürülüyormuş birde sanırım çok kaşınıyor elleri ayakları sürekli ağzında diş kaşıyıcısınıda istemiyor itiyor diliyle ne yapabilirim tecrübeli anneler🌸