Birkizbiroglan Tbaltn bizde uzun süredir var. Ve uzun suredir de diş bekliyoruz. Yanj ben diş diye düşünüyorum.
Ftmlssa Tbaltn ay bizde 7ay 10gunluguz 5bucuk 6 aydan beri var bu ikisi doktor diş olduğunu söyledi bizde öyle düşündük şimdi 2 disimiz var ama hala yapıyor çıkacağı zamanlar çok sık yapardı ama🤗
serebro Tbaltn açıkçası bende tam bilmiyorum 4.5 aylık oğlum da kulağını çekip ağlıyor geceleri henüz dış bizdede yok
bebekzeynep Tbaltn benim kızım 4 ayı bitirdi oda aynısını yapyr ya özelliklede ağlaynca kulağı çekeceğiçekeceğim diye kıpkrmzı ediyr