CanK Benim iran chincilla kedim var ve kesinlikle saldırma huyu yok. İlk zamanlar kesinlikle yapamadık. Kapıyı kapatınca bağırmalar, alttan pati sokmalar, eşyaları yere atmalar… Bebeği çok kıskandı, hala kısmanıyor. Bebeğim 6. ayına girdi halen kayınvalidemde kalıyor, mecbur kaldık. İlk zamanlar sokulup uyursa bebeğe diye korkuyordum ama sonradan üstüne atlar diye korkmaya başladım. Beşiğine tepelerden atladı çünkü. Bunları hiç beklemezdim. Belki kediniz daha uyumlu davranabilir. İlk zamanlar biraz fırsat verip gözlemleyebilirsiniz.