Simranur Merhaba arkadaşlar adetimden 3 gün geçti kan tahlili tutum 8,40 çıktı sizce değer düşük mü ? Ama sancım falan yok migde bulantım çok fazla ve baş dönmesi
MuhammedAmine Simranur geç döllenme olabilir . Bu beta hcg değeri ile bu kadar belirti yaşıyor olmanız psikolojik olabilir bilemedim . İnşAllah sağlıklı bir şekilde ilerler gebeliğiniz 🤲🏻
Balkiz Simranur 5in üstü hamilelik ama 2 gün sonra tekrar baktirin değerin 2 katı artması gerek hayırlı olsun 🌸
Aybuke Simranur belirti icjn çok erken gibi ama 5 üstünü pozitif sayıyorlar sağlıklı olup olmadığıni anlamak için 2 günde bir kan vermeniz lazım değerin iki katı artması gerekiyor
Simranur MuhammedAmine amin inşallah yok ben hamile olduğumu asla düşünmedim hiç belirti yoktu 3 gündür böyleyim zaten şüphelendiğim için test tutum önce idrarda çıkmadı dün çıktı idrarda
MuhammedAmine Simranur Değer çok düşük 10 altında şüphede kalırım demişti bana doktor benimde ilk 21 çıkmıştı adetten 4 gün önceydi ama . 5 üzeri gebelik var deniyor . 2 günde 1 test yaptırmanız gerekiyor 2 kat artması gerekiyormuş sağlıklı gebelikte . İnşAllah herşey yolunda gider . Benim belirtilerim 6-7 haftalık iken başlıyordu
Balteknem Aybuke merhaba benimde 5.7 gunluktu ama kese var ortada 1.1 dedi olcumune 2 hafta sonra tekrar gel dedi sıkışık ol tuvaletine dedi bos gebelik olabilme ihtimali nedir bilginiz avrmi
MuhammedAmine Simranur Ben adetten 4 gün önce vermiştim testi 21 çıkmıştı ben tekrar test vermedim adetim 5 gün gecikti o zaman gittim ve 5 haftalıktı keseyi görmüştüm , oğlum 20 aylık