Woody Ozlem98 konu ile alakasız olacak ama kullananlar kilo almadı mı acaba? İçeriği sırf şeker diye biliyorum
Melikeaknnn Ozlem98 normal fiyati da bu fiyatlarda zaten canm ama biraz daha uygun tutabilirsin ikinci el satisini
Melikeaknnn Ozlem98 kuzum e bebekde suan 29 tl 4 al 3 ode var hatta eczanedede 30 33 arasi degisiyor fiyatini biraz uygun tutmalisin ben mesela burda bi anneden yine 3 tanesini 50 tl ye almistim
Ozlem98 Melikeaknnn Melikeaknnn olabilir haklısınız almak isteyen biri ile fiyat konusunda anlaşabilir bu durumu
Melikeaknnn Woody valla tatsiz tuzsuz kus yemi gibi promalt deseneiz evet anlarm komple seker iceriyor tadida igrenc ama bunda tad olarak bile sekwr tadi alamiyorsun bildiginiz kus yeni yani icerigide oyle olablr ama dedigim gibi kiloyla alakasi bile yok
Woody Üstte kalmış olsun bu arada. Konu sahibi konuyu dağıttıysam özür dilerim. Merak ediyordum hep 🙈