Gulcanyvz benim de çok az geliyordu seseryandan çıktığım için ilk üç gün evolvia mama kullandım açlıktan kan şekeri düşmesin sarılık olmasın diye, bi bugün kullanmadım anne sütü sağıp veriyorum mümkün olduğunca mamadan uzak kalmaya çalışıyorum çok zor durumda kalırsam yetişemezse sütüm mama takviye ediyorum. Evolvia Mamadan çok memnunum özel hastanedeki hemşire önermişti doktoruma danışmadan aldım hiç gaz sancısı yapmıyor ve rahat sindiriyor.