Valla benim oğlum 40 dakika bazen saatlerce memede duruyordu yeni doğduğu zamanlqr ilk hafta iki üç dakika emiyordu aglamadigi için doyuyor saniyorduk meğer doymuyormus sarılık oldu bir gün fototerapi aldik fototerapiden sonra memeden düşmez oldu kendisi bırakmadıkca ben cekmiyordum kendisi bırakınca doydugunu anliyodum kilo alımı da çok güzeldi halada şükür öyle devam ediyor aman ha ilk bir ay en geç iki saatte bir emzir