Merhaba anneler
Ben yarın kpss’ye gireceğim Allah izin verirse. Bebeğim altı aylık. İki saaatte bir meme ister. Ben sınavda iken isterse diye çok korkuyorum. Manuel pompa ile sütüm gelmiyor. Gelse bile biberon istemez. Benim gibi olan var mı ? Sınav 130 dk ve sonra tekrar ikinci oturum olacak 100 dk. Arada baya zaman olacak ama sınav süreleri çok uzun.