Tuba84 Merhaba arkadaşlar 1 aylik olduk, bebeğim 3.950 doğdu hastaneden çıkarken 3.630 suan 4.215 kilomuz, 580 gram almış dr normal dedi ama bana az gibi geldi sadece anne sütü alıyor. Sizlerde durum nasıl?
Heide Tuba84 burdan sormak moralinizi bozar genelde kilolu olanlar çok seviyor biri sorsada söylesek diye 1 kilo 2 kilo aldgmzi. Bebeginze bakin doktorunuza bakin sağlığına bakın buraya bakmayın 🥰
Emir123ali Tuba84 bence normal sıkmayın bence kendinizi boşuna benimkide sizinki kadardı kilosu ben bide 2 stte bir emzirim diye şartlamıyorum sat başı emziriyorum ağladıkça emziriyorum 2 ay daha iyi kilo almıştı ebe böyle devam et demişti bende sadece anne sütü veriyorum 3 bucuğuz şuan bol bol emzir anne sütü alsın çok kiloda iyi bişey değil yeterli sağlıklı olsunlar canım
Tugbadrsn Tuba84 yaaa tabiiki normal arkadaşım böyle post açman ne gerek var dua et ki bebeğin sağlıklı benim bebeğim 2900 doğdu broşit olduk 2 kere atak geçirdik siz kiloyla mücadele ediyorsunuz bence takılmayın zayıf kilolu farketmez hem doktorlar kiloyu pek önermiyor normal ideal kiloda olsun yeter diyorlar
Tuba84 Emir123ali evet öyle tabiki de ne bileyim insan yine de tedirgin oluyor, bende öyle yapıyorum her istediğinde emziriyorum zaten kendisi 2-2.5 saatte uyanıp emmek istiyor teşekkür ederim ❤
AYLININANNESI2020 Doktor normal dedise eger normaldir tabiki hele hele anne sutu aliyor cokk normal Benimkiso o ayda cokk zayigdo 3kiloydu 2ci ayda 7kilo oldu anme sutumu sagdm mmama takviyesi yaptm