Canım o isilik benim bebeğimde oldu çocuğu kalın giydirdiğinden oluyor sıcakta hafif soğuk suyla pamukla sil heryerini bide sadece atlet giydir zıbın başka bişiy giydirme bak geçicek benim kızımın kafasının içine kadar çıkmıştı şimdi 3 aylık çok şükür doktora geçmezse gidersin