Pelinzade yıllar önce ben mide agrısıyla gitmiştim.endoskopi yapıldı. Midenin büyük bir kısmında ülser ve tüm duvarlarda mikrop çıkmıştı. Doktorum neredeyse herşey yasakladı. Sabah ögle akşam haşlanmış patates havuç kabak dışında neredeyse herşey yasaktı. Pişen yag girmiş hiçbirşey yiyemiyordum. Sadece haşlama. Yumurta Peynir zeytin süt domates et tavuk balık ekmek yaglı tatlı ekşi tuzlu baharatlı gibi gibi herşey yasaktı. Tabi bu şekilde yeterli beslenme olmadığı için mama alıyordum. Bu sürede tedavi paketi olarak geçen bir ilaç verdi. Alınacak gün saatler belirlendi. Kendi de söylemişti çok agır ilaçlardı. Günde 10 tane ilaç falan içiyordum. Tam 28 gün bu şekilde gittik. Sonunda tekrar endoskopi yapıldı. Ve midem eski haline dönmüştü. Bu sürede de mide bulantım hiç geçmemişti. Tedavi sonuna dogru kendine gelmişti. Herşey Bi kenara agrı bulantı bir yere kadar da mesela kahvaltıda saglık lı olarak bilinen peynir yumurta bile yiyemiyordum. Sadece haşlanmış patetes ve ögle akşam da aynı. Psikolojik olarak bu beni çok yıpratmıştı. Tavsiyem yediklerine çok dikkat etmesi ve iyi bir doktor bulmanız.