Arkadaşlar 2 yaşındaki oğlumda düşmeyen ateş var doktora gittiğimde dişi geliyor Boğaz’ı kulağı kızarık dedi antibiyotik verdi 3 gündür ilaç etkisi geçince ateşi tekrarlıyor corona mı oldu diye çekinmeye başladım doktora götürmelimiyim çocuğu corona olanlar belirtiler süreç nasıldı ?