Lohusa şerbeti sütü arttırır diyorlar hatta bana hastanede taburcu olurken 1.5 kg vermişlerdi. Sezeryandan çıktığım için sanırım beni pek etkilemedi. Bir hafta geçti sütüm imdi ama yeteri kadar yok, lohusa şerbeti içsem süt miktarını arttırır mı? Deneyen anneler var mı? :)