Doğum yapalı üç ay beş gün oldu. Kırk kontrolümde her şey gayet iyiydi. 53 gün civar kanamam oldu. Kanamam bittikten bir süre sonra tekrar adet gibi 5-6 gün bir kanamam oldu. Adet görmeye başladım herhalde dedim. Bittikten bir-iki hafta sürmeden tekrar başladı. O da bir hafta sürdü. O bitti aradan iki hafta bile geçmeden şimdi bugün yine başladı. Bu normal bir şey mi acaba? Normal doğum yaptım, ağrım sızım yok. Başına gelen var mı?