Tablet bittikten 7gün sonra ilacı içmeye başlıyoruz diye biliyorum mesela cuma bittiyse öbür Cumartesi birinci hapı içiyoruz . Bir ebe bana cuma içtiysen öbür cuma içeceksin dedi aklımı karıştırdı . Kullanım kılavuzunda da benim anlattığım gibi yazıyor