Arasgamze Selam hanımlar Normalde mamalarda 1 ölçek 30cc yazıyo ama similac neden 1 ölçeği 60 cc onun ölçek kaşığı mı farklı acaba yoksa daha yoğun bi mama olduğu için mi öyle kafama takıldı
Htcslh Arasgamze hehehh bende zor çıkardım bugun☺️☺️ memnunmusun ben yeni kullnıcamda bebegime 4 aylık olduk yeni 120 cc veriyorum 3 saatte sizler nasil yapıysnz
Arasgamze Htcslh bende daha yeni geçtim şu anlık memnunuz. biz daha 2 aylığız ama bende 110cc veriyorum 3 saatte bir ama sadece gece bir kere yediği için 120cc veriyorum