Ne mamayi iciyor nede gündüzleri emiyo 5 aylik kızım ne yaptiysam mamayi istemiyor ac kalmasin diye meyveli yulafli muhallebi yapip veriyorum ama düzenli bi şekilde 30ml bile icmiyor sadece gece emiyor biraksam onla gündüzleri duracak ne yapcam herseyi denedim kactane biberon aldık mamayi degistirdim ama yok direk agizini kapatıyor valla şaşırdım kaldım😔aranizda ayni durumu yasayan arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz rica etsem