Hanımlar eşim ve annem bugün beni delirtti, kızım 2 ay 2 haftalık ve saçları hem çok uzun hem sık, çok terliyor bu yüzden, tutturdular keselim saçlarını diye, sabah sabah tartıştım onlarla bu konu yüzünden. Kafası daha yumuşacık yavrumun, sertleşmedi bile. Neymiş erkek saçı gibi çıkıyormuş o da düzelirmiş. Ne yapmayı önerirsiniz haklılar mi sizce? Evet çok terliyor doğru hatta saçlarını çekiyor ama ben kesmeyi uygun bulmuyorum şuan