Bence tek başına ne kadar yeter bilmiyorum ama herkeste olmalı elektirikli veya manuel olanlar insanı koltuğa bağlıyor ama mochi ile ütü vs yaptım zamandan kazanıyorsun can acıtma olarak bence acıtmıyor. Ama en önemlisi bir tarafı emzirken diğer taraftan akan süt boşa gitmiyor.