Doktora gittik şu anda bütün bulgularının iyi olduğunu nf demek için çok erken olduğunu altı ay sonra tekrar kontrole gelmemiz gerektiğini söyledi ama sanki çoğalacak iki tane benek gibi çok küçük leke daha gördüm bugün ama çok küçükler acaba size rica etsem siz kızınız ve sizdeki lekeleri bana resim olarak atabilir misiniz gerekirse numaramı versem size