Milaninannesi Neslim Sleepy almıştım, prima pampers da hediye geldi. İkisinden de memnunum. Sleepy daha yumuşak dokulu pamuk gibi. Dönüşümlü kullanıyorum pişik sorunumuz olmadı, 16 günlüğüz 😊
shdemir Neslim Ben prima premium kullandim ilk ay iyiydi daha sonra sizdirma yapti. Molfixe gectim oglum 8 aylik hic problem yasamadim 7 aydir
Nilkamom Neslim Goon tabi ki hiç ekstra para vermenize gerek yok prima premium care için :) İnstagram da mühendisinoğlu diye bir hesap var bütün çocuk ürünlerini içeriğine göre karşılaştırıyor goon bir numara prima yıldızlar listesinde bile değil
Ecemonur ahlasinannesi sert olduğu gibi sızdırmada yapıyor çocuğumun üstü başı hep mahfoldu sızıntıdan
Milaninannesi ahlasinannesi evet ben primadan daha memnunum hiçbir sızma problemi de yaşamadım şimdiye kadar. Prima daha naylon geliyo bana.
Bstbst Neslim mühendis bir baba var instagram hesabında bebek ürünlerinin içeriklerini inceliyor içindeki zararlı zararsız her şeyi açıklıyor primanın iyi bilinen kötülerden olduğu yazıyordu ben sleepye geçtim memnunum
serenaysimsek Neslim 5 aydır sleepy kullanıyorum memnunum. Kızım gece kesintisiz 12 saat uyumasına rağmen hiç sızdıemadı bunca zaman. Bi dönem prima kullandım ama o zaman sızdırma problemi yaşadım.