Kızlar 8 buçuk aylık kızım var. Geçen hafta ne olduğunu bilmiyorum bi anda bileğim ağrımaya başladı. Geçer dedim gün geçtikçe kötü oldu hareket ettirememeye başladım çok acımaya ağrımaya başladı. Dün artık kıpırdatamaz ve kızımın altını değiştiremez hale geldi. Kızım gece uykusuna geçince babası evdeydi kaynanamla çıkıkçıya gittik. Damar damar üstüne gelmiş şişmiş dedi ovdu ovdu parmaklarımı çekti canımı yakti bi kaç gün ağrır dedi gönderdi. Sadece ağrı olsa dayanıcam ama çok acıyo kımıldatamıyorum. Gece ağrıdan uyuyamadım bugün dünkünden daha da kötü ağlıyorum resmen. Ve kızıma tek bakıyorum. Korkuyorum ya başka bişeyse ya kırık çıkıksa ya canım daha çok yanarsa diye de çok korkuyorum. Canım çok açıyor zaten şu an bile. Bu işlerden anlayan var mı ne iyi gelir ne yapmam lazım eşim gelince hastaneye gidicez ama korkuyorum çok canım acır diye. Sol kolumu hiç hiç kullanamıyorum. Ne yapıcam ben çok kötüyüm 😔😔😔😔