PoyrazinannesiEbru [bilinmeyen] Benetonun kullanıyorum. Fiyat olarak diğerlerinden daha 300-400 civarı. 2 kademe şuan 4 aylığız üst katta yatırıyorum. Büyüyünce aradaki rafı kaldırıp yatağı aşağı indiricem. Sallanabiliyor da . Çok kullanışlı.
BalyanakAlpTuna [bilinmeyen] kraft garden kıllanıyoruz indirimden 600 liraya almıştık civilden yatak 150 tlydi . Gayet kullanışlı sallanır ayağını çok kullanmadım bile zaten hafif sallayınca iç yatağı yeterli derecede sallanıyor fakat ben alalı nerdeyse 1 yıl oldu fiyat yükselmiş sanırım