Bizde de durum aynı aynen 8 ay içindeyiz önceden çok güzel di iştahı her yediğimizden istiyordu ama şimdi memeden başka birşey ağzına sürmüyor hiç bir şekilde bazen iştahsızlaşıyorlar inş kısa sürede geçer üsteledikçe daha da inatlaşıyorlar yememek için oluşuna bıraktım ayrıca çok ta zayıf bir bebeğim var sağlığı yerinde olsun çok şükür bin şükür