Mucizem22 Kizim 6 aylik 3 arti kullaniyoruz sleepy 4 numaraya gecsem mj diyorum cok mu buyuk acaba kullanan varmi
ikos58 Mucizem22 kac kg ler arası. Ben sleepy degıl prıma premıum kullanıyorum 6 aylıgız 4 numara ayına degıl kılosuna gore karar vermelısın
Gamzeisikay Mucizem22 Mucizem22 biz 3 buçuk ayliyiz 3 numara kullanıyoruz bezlerim bitince 4 numaraya geçmeyi düşünüyorum kızımın poposunda bacaklarında bez izleri oluşuyor çünkü bu Arada bez sleppy
bprensimmm cnm 3 küçük gelir bence 4 geç büyük olmaz bebeğin bezi küçük gelirse kakasini bile yapmaktan zorlanır hem kendin gözlemle bez çıkardığında iz çıkarsa sızdırma yapıyosa bez küçük demektir biz 4 buçuk aydan beri 4 numara kullanıyorum büyüğün önlemi alınır ama küçük bezin alınmaz 4 buçuk aylıkken 6 kilo falandı bnim oğlum suan 6 ay 2 gunluguz uzun sürede 4 numara kullanırız büyük ihtimal.
ikos58 [bilinmeyen] bacak kalınlıgından oluyor bez kucuklugunden degıl. Ben bezın ıc lastıklerını söküyorum bır de oyle deneyın 😁
Gamzeisikay [bilinmeyen] en hesaplisi buydu buda pahalı olmuş üstelik sayisida düşmüş başka marka alamıyoruz ki
Beyzaaa Mucizem22 biz 5 aylığız 5 numara kullanıyoruz sleppy cok rahattız anlarsın zateb bebeğinin bacaklarını sıkıyorsa kücük geliyordur