Kocakkubra 3. Ayında düzelir gibi oldu gaz ilacı kullanıyoduk kendi çıkarıyo diye bırakmıştım baktık olmadı 4 e kadar kullanmaya devam ettik şuan 5 aylık çok çok güzel çıkarıyor alttan üstten 😂 hiç geçmiycek gibi geliyo ama düzeliyo, sonra başka dertleri başlıyo😂