Merhaba güzel annelerim o kadar çok ne yapacağımı bilmiyorum ki o kadar çok ihtiyacım var ki birilerinin yol göstermesine..bebeğim 11 aylık ne zaman bir yere gitsem aşırı huzursuzlanıyor ve bana yapışıyor durmadan ağlıyor uyumuyor aşırı zorlanıyorum ne teyze ne dayı ne annanne daha önce gördüğü yüzler kimseyi tanımıyor ve çok ağlıyor çok yoruldum bittim ne yapacağımı bilmiyorum bu durumda olup bir şekilde çözüm bulan var mı lütfen yardımcı olun