Yani bende 8 aylıkken veriyordum 4 yaşında ki oğlumada 1 yaşındaki kızımada verdm. Şekerde az koyuyordum. Alerji falan hiçbişeyi yoktu.sindirim sıkıntısıda yaşamadım. Hem inek sütünden olcak die bişey yok pastörizeden yapabilirsin.Tarifi
Pirinç haşlıyorum sütün içine nişasta ve pirinci ekliyorm göz kararı şeker koyuyorm kaynatıyorm.üzerinede tarçın miss.severek yiyorlar. Ara öğün için ideal