Kızlar 3 günlük oğluşum var bezin de nokta kadar falan kan oluyor bazen kendi doktoruma mesaj attım ürat kristali olabilir korkulacak bi şey değil sütün geldikçe geçer dedi sizlerde başına gelen oldu mu ya da sizin doktorlarınız ne dedi yardımcı olursanız sevinirim 😔