Arkadaşlar 7 aylık bebeğim var ilk 5 ay çok güzel düzenimiz vardı fakat yaklaşık 2 aydır uyku düzensizliği beni çok yordu çok sık uyanıyor gündüz uykuları uzasın diye tekrar sallayıp uyuyorum yada yanına uzanıyorum yolsa uykuya devam edemiyor gecede aynı şekilde çok sık uyanıyor. Bu konuda yardımcı olur musunuz bana sırf bu uykusu yğzğnden birlikte yatmaya başladık ama ben yatağımızı ayırmak istiyorum nasıl yapabilirim?