Bebeğimin bazen bitmek bilmeyen ağlamaları oluyor. Dün akşam 4 saat aralıksız ağladı, uyutuyorum 5 dk da uyanıyor. Denemediğim şey kalmadı. Kakasının sümüksü olduğunu farkettim bugün. Acaba süt alerjisi olabilir mi. Normalde süt ürünleri çok fazla tüketmeyen biriyim Ama dün pankek yedim kekin içindeki süt bu problemi yapabilir mi? İki hafta sonra 2.ay muayenesi var orada tahlil yaptıracağım şimdi tekrar kan aldırmak istemiyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba? Sıkı bir diyete mi girmeliyim