Esra1986 6 aylıkken 😊 ama kızım sallanmayı asla sevmedi doğduğundan beri emerek uyuyor.Uyanınca emzirip beşiğe geri yatırıyorum.Yani aynı odada olsanız da sonuçta uyanıp sallıyorsunuz bence farklı odada da sorun olmaz,en azından ben zorluk yaşamadım…
1 yaşında şimdi kızım.Biz de montessori aldık geniş olduğundan dolayı çok rahat etti,yüz üstü uyuyor normal beşikte rahat etmiyordu😊Bir de Kamera kullanıyoruz doğduğundan beri,kamera olmasa bu kadar erken cesaret edemezdim açıkçası,sesini duyamam diye endişe ederdim.Eğer ayıracaksanız telsiz veya kamera almanızı öneririm🌸