Bizde öyleyiz hep kucak babası evdeyken birimiz kızımıza bakiyor diğerimiz yemek yapiyor sonra nobetlese yiyoruz kesinlikle pusette yatakta tek başına durmuyor. Baba yokken bazen hazır yemeği bile alıp yedirmiyor wc ye gidip gelene kadar ağlıyor varsa bi alıştırma yöntemi kendi kendine durmanın biri anlatsın. Haa neden kucakciyiz cunki gaz sorunumuz var hep agliyo o yuzden ya susturmak için aldik ya uyutmak yada masaj hep ilgi onda