Kızlar eşim yeni işe girdi ve tüm gün ayakta duruyormuş aksam gelince ayaklarim ve belim ağrıyo diyo ayakkabi icine konulan tabanliklar geldi aklıma belki biraz rahatlatır diye.esleri bu durumda olup da çözüm bulan varmı aranızda,kendisi niye düşünmüyor diyebiiirsiniz ama aksam gelince yorulmus oluyor ve erkenden de yatiyor