Merhabalar,
4 buçuk aylık erkek bebeğimin bezinde iki kez pembemsi bir leke vardı, doğduğundan beri ilk kez oldu. İnternette idrarda kan gelmesi durumunda kum döküyor olabileceği tarzda yazılar var. Şuan farklı bir şehirdeyiz tekrarlarsa doktora gideceğiz elbet ama böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu daha önce?