Deletedmom5284 Eliffmomm Kız bende yedim aşırı yedim hemde ama ona değil bans oldu deli gibi kaşınıyorum aşureden mi acaba
Deletedmom5284 Sdatrk herhangi bi ekstra değişiklik görmedim normal her zaman nasıl gazı varsa o kadar oldu
Eminetavsan Sdatrk brnim yediklerim iki cocugumda da gaz yapmıyordu olması gerekn kadar vardı ondan mercimek çorbası kuru fasulye ne bulduysam yiyorum 😊
Powermoms Sdatrk kiz sen ne yersen ye yine gazi oluyor ona bi care yok. Ama icindekiler hem sütü arttirir hemde sutu besleyici yapar
Sdatrk Deletedmom5284 çok severim aşureyi 3 aylık bebeğim pişman olurum diye yiyemedim bı tabak yesemmi acaba 🤔 sizlerden cesaret alıyım 🤣
Deletedmom5284 Sdatrk gaz her türlü oluyor onu anladım ben, kolada içtim yine normal derecede gazlıydı ama fasulye çok zorlamıştı bizi bi kere unutup bi tabak yemiştim 😓
Slvr Sdatrk 3 aylık olduk bende çok severim yedim çok sancısı oldu oğlumun keşke yemeseydim dedim onu öyle görünce:(
UraSsmom Eliffmomm K bebeğe göre değişir her bebekte aynı etkiyi yapacak diye bişey yokki. Geçen gün yedim dün de yedim bugün de biz yapıcaz yiycem sıkıntı yok çok şükür geçmiş olsun size
Sdatrk Deletedmom5284 gaz yapabilecek hiç bir şeyi ağzıma sürmedim bazı meyveleri bile yemedim gene gazı var kolik değil ama yinede zorluyor beni
Sdatrk Slvr bende bulgur pilavı yediğim gün öyle olmuştu çok kızmıştım kendime asure yersem yine aynı olur diye yiyemedim benimkide 3 aylık