Merhaba
3gündür kaka problemi yaşıyor bebeğim ondan önce kaka günde ¾ defa yapıyordu ama son 3 gündür kaka yapamıyor ne gerekiyorsa yaptım 1 gün sonra ancak yapıyor ama çok sıvı ishal gibi yapıyor yine aynısı oldu sizlerden böyle sorun yaşayan var mı doktora götürmelimiyim (bebeğim 49günlük)